Image Placeholder

League of Legends Оновлення 14.14

Оригінал Англійською

Викликаємо всіх добровольців, час для оновлення 14.14!

У цьому оновленні ми розпочинаємо нашу літню подію Загін “Аніма”! Приєднуйтесь до загону та бийтеся з Первісними у нашому новому тимчасовому PvE режимі, Рій | Операція “Загін Аніма”! Ви зможете битися з ордами ворогів поодинці або з друзями, щоб перемогти Первісних босів!

Крім цього, ми продовжуємо дію бойової перепустки “Зали Легенд” ще на одне оновлення, тож якщо ви ще не досягли 100-го рівня, у вас є ще два тижні, щоб це зробити! Також, у нас є звичайна порція змін балансу, які стосуються таких речей, як Трістана на середній лінії, гравці підтримки, що купують першим предметом Вармоґ, недостатня вогнева міць Смолдера та багато іншого. А ще у нас є інша порція змін для Арени та ARAM, а також оновлення правил капітуляції у режимі Швидкої гри, Кубок Демасії в Clash та нова ротація Міфічної крамниці – тож не забудьте прочитати про все це нижче!

Це останнє оновлення для “Чорнильних байок”! Ми відправляємо його з метою відсвяткувати наші улюблені моменти, визнати деякі пам’ятні моменти та розширити можливості нових стратегій, що запам’ятовуються, перш ніж ми зануримося в “Магію й хаос” у наступному наборі! Щоб отримати більш детальну інформацію дивіться нотатки оновлення TFT тут!

Основні моменти оновлення

Новий  PvE режим –  Рій | Операція: Загін “Аніма”, вийде 17 липня в наступний час залежно від вашого регіону і триватиме до 19 серпня 2024 року.

  • о 18:00 за київським часом (15:00 UTC) для EUW, EUNE, RU, MEA та TR регіонів.
  • о 21:00 за київським часом (18:00 UTC) для всіх інших регіонів.

Продовження події “Зала легенд”

Спадщина Faker’a триває! Ми подовжуємо час на завершення проходження “Зали легенд” до наступного оновленням, тож у вас буде час до 29 липня, щоб завершити місії та розблокувати призи.

Зверніть увагу, що проходження “Рою” буде зараховано, як проходження “Зали легенд”, але досвід за місію буде зарахований лише для проходження події Загін “Anima”.

Рій | Операція: Загін “Anima”

Новий ігровий PvE режим Ліги, “Рій”| Операція: Загін “Anima”, вийде 17 липня! Прокладайте собі шлях крізь незліченну кількість ворогів, сподіваючись отримати достатньо сили, щоб вбити великого лиходія, який чекає на вас в кінці кожної карти. А якщо у вас не вийде, просто змахніть з себе пил, змініть свою стратегію, наберіться сил і спробуйте ще раз! Ми також додаємо кілька нових Випробувань, тож не забудьте перевірити їх.

Для отримання додаткової інформації про “Рій”, відвідайте Сторінку підтримки гравців!

“Рій” вийде у наступний час, залежно від вашого регіону, і триватиме до 19 серпня 2024 року.

  • о 18:00 за київським часом (15:00 UTC) для EUW, EUN, RU, MEA та TR регіонів.
  • о 21:00 за київським часом (18:00 UTC) для всіх інших регіонів.

Аврора

Аврора, відьма між світами, стрибає в Ущелину 17 липня 2024 року о 22:00 за київським часом (19:00 UTC)!

  • Огляд вмінь Аврори тут
  • Біографія Аврори тут!
  • Створення Аврори тут!

Чемпіони

Icon

Афелій

Шкоду Обіцяного затемнення, Вартового та Наступу збільшено.

“Наразі Афелій, безсумнівно слабший, ніж повинен бути, тому ми підсилюємо його слабкі зброї, чиї активні вміння не відчуваються настільки потужними, якщо тільки вони не є частиною певних комбо.”

Icon

Обіцяне затемнення (Фіолетова зброя)

Q – Вміння

  • Шкода: 50-110 (залежно від рівня) (+26-35% (залежно від рівня) бонусної сили атаки) ⇒ 50-140 (залежно від рівня) (+32-50% (залежно від рівня) бонусної сили атаки).
Icon

Вартовий (Біла зброя)

Q – Вміння

  • Шкода: 31-100 (залежно від рівня) (+40-60% (залежно від рівня) бонусної сили атаки) ⇒ 35-125 (залежно від рівня) (+42-60% (залежно від рівня) бонусної сили атаки).
Icon

Наступ (Червона зброя)

Q – Вміння

  • Шкода: 10-40 (залежно від рівня) (+20-35% (залежно від рівня) бонусної сили атаки) ⇒ 10-40 (залежно від рівня) (+22-40% (залежно від рівня) бонусної сили атаки).
Icon

Авреліон Сол

Базову силу атаки збільшено. Початкову вартість мани Q збільшено, періодичність витрат мани скориговано. Базову дальність W збільшено. Витрати мани E зменшено, виправлено логіку сповільнення. Шкоду R збільшено.

“У поточному стані велика частина сили Авреліона Сола пов’язана з його здатністю залякувати супротивників, швидко натискаючи Q, особливо на вищих рівнях майстерності. Це не лише неінтуїтивно, а ще й схоже не на подих світла, а на відрижку. Ми вирішимо цю проблему, перемістивши частину цієї сили з його Q в більш цікаві та захоплюючі частини його вмінь, як Астральний політ і Синґулярність.”

Базові характеристики

  • Базова сила атаки: 55 ⇒ 58.
Icon

Дихання світлом

Q – Вміння

  • Початкові витрати мани: 7.5/8.75/10/11.25/12.5 ⇒ 30/35/40/45/50 (Прим.: Після початкових витрат мани, подальші змінюються на періодичні).
  • Періодичність витрат мани: Кожних 0.5 секунди, починаючи після перших 0.5 секунди використання вміння ⇒ Кожних 0.25 секунди, починаючи після перших 1.25 секунди використання вміння.
  • Витрати мани під час W: Вищенаведені витрати мани Дихання світлом не змінюються під час використання W..
Icon

Політ між зорями

W – Вміння

  • Дальність: 1200 (+7.5 за кожен заряд Зоряного Пилу) ⇒ 1500/1600/1700/1800/1900 (+7.5 за кожен заряд Зоряного пилу).
Icon

Синґулярність

E – Вміння

  • Витрати мани: 80/85/90/95/100 ⇒ 80 на всіх рівнях.
  • Зменшення швидкості руху : Не-чемпіони сповільнюються до 0 швидкості руху ⇒ Міньйони з ліній та лісові монстри сповільнюються до 0 швидкості руху.
Icon

Падаюча зірка/Падіння небес

R – Вміння

  • Шкода Падаючої зірки: 150/250/350 (+65% сили вмінь) ⇒ 150/250/350 (+75% сили вмінь).
  • Падіння небес: Робить 125% шкоди Падаючої зірки.
  • Шкода ударної хвилі Падіння небес: 100% шкоди Падаючої зірки ⇒ 90% шкоди Падаючої зірки.
Icon

Бел’Вет

Дальність базової атаки зменшено. Дальність атаки істинної форми відрегульовано так, щоб вона залишилась нейтральною.

“Бел’Вет деякий час була надто сильною в одиночній грі на елітному рівні, і ми хотіли б, щоб її сила була більш послідовною для різних класів навичок гравців. Тому ми повертаємося до деяких змін з 12.12, тобто одразу після її виходу, які суттєво перекосили її в сторону елітного рівня. Зменшуючи її базову дальність атаки, ми хочемо послабити її здатність вражати інших чемпіонів ближнього бою до того, як вони зможуть завдати удару у відповідь.”

Базові характеристики

  • Дальність атаки: 175 ⇒ 150.
Icon

Нескінченний банкет

Ультимативне вміння

  • Бонусна дальність атаки: 50 ⇒ 75.
Icon

Бренд

Час відновлення Е збільшено, шкоду зменшено.

“Незважаючи на нещодавні послаблення, вогонь Бренда все ще палахкотить, тож ми повертаємося з ще одним раундом змін, щоб пригасити його полум’я. Розгорання – одне з його найнеприємніших вмінь, тому ми зменшуємо його шкоду та частоту використання.”

Icon

Розгоряння

E – Вміння

  • Час відновлення: 12/11/10/9/8 ⇒ 13/12/11/10/9 секунд.
  • Магічна шкода: 60/85/110/135/160 (+60% сили вмінь) ⇒ 55/80/105/130/155 (+60% сили вмінь).
Icon

Чо’Ґат

Базову шкоду Q збільшено. Базову шкоду E збільшено.

“Наразі Чо’Ґат не дуже ефективний і трохи слабший, ніж нам хотілося б, тому ми збільшуємо базову шкоду від його Розриву та Колючих шипів, щоб при влучанні вони били трохи сильніше і приносили більше користі.”

Icon

Розрив

Q – Вміння

  • Магічна шкода: 80/140/200/260/320 (+100% сили вмінь) ⇒ 80/145/210/275/340 (+100% сили вмінь).
Icon

Колючі шипи

E – Вміння

  • Магічна шкода: 22/37/52/67/82 (+30% сили вмінь) (+3% (+0.5% за стак Бенкету) від максимального здоров’я цілі) ⇒ 20/40/60/80/100 (+30% сили вмінь) (+3% (+0.5% за стак Бенкету) від максимального здоров’я цілі).
Icon

Коркі

Рекомендований порядок прокачки вмінь оновлено. Базовий запас здоров’я зменшено.

“Коркі має набагато нижчий відсоток перемог, ніж могло здатися за його потужністю, оскільки багато гравців середньої лінії не перейшли на прокачку Q, яка перевершує прокачку E на цій ролі. Програвці, які прокачують його правильно, визначили його як дійсно сильного чемпіона, і, як наслідок, він душить конкурентів. Намагаючись збільшити його контргру на лінії, ми робимо його трохи менш стійким у ранніх боях.”

Рекомендації

  • Рекомендований порядок прокачки вмінь: Рекомендований порядок прокачки вмінь Корки на середній лінії був оновлений і тепер пропонує прокачувати Q першим.

Базові характеристики

  • Базове здоров’я: 640 ⇒ 610.
Icon

Фіддлстікс

Q тепер блокується вміннями, які блокують снаряди.

“Ми помітили, що страх Фіддлстікса не відповідає очікуванням: Він стріляє вороною у свою ціль – а це є снарядом, тож він має бути заблокована такими речами, як Стіна вітру. Тепер так і є.”

Icon

Жах

Q – Вміння

Жах тепер блокується Стіною вітру [W] Ясуо, Незламним [E] Браума та Вихором леза [W] Саміри.

Icon

Гекарим

Приріст здоров’я збільшено. Тривалість W зменшено, зцілення збільшено, час відновлення зменшено. Час відновлення E скориговано.

“У цьому оновленні ми повертаємо кілька змін, які сприяли перекосу в бік елітних гравців Гекарима: 13.21 – збільшення тривалості W та 13.17 – посилення зцілення W. Однією з поширених проблем у нижчих рангах є прокачка E 2-гою, незважаючи на те, що W є набагато кращою, тому ми також робимо прокачку E та W ближчими за силою.”

Базові характеристики

  • Приріст здоров’я: 99 ⇒ 106.
Icon

Аура жаху

W – Вміння

  • Тривалість: 5 ⇒ 4 секунд.
  • Зцілення: 20%, зменшено вдвічі до 10% по відношенню до шкоди, яку роблять союзники ⇒ 25%, зменшено вдвічі до 12.5% по відношенню до шкоди, яку роблять союзники.
  • Час відновлення: 16/15.5/15/14.5/14 ⇒ 14 секунд на всіх рівнях вміння.
Icon

Руйнівний ривок

E – Вміння

  • Час відновлення: 18 секунд на всіх рівнях вміння ⇒ 20/19/18/17/16 секунд.
Icon

Ірелія

Приріст сили атаки зменшено. Швидкість атаки від пасивного вміння збільшено. Час відновлення Q на R зменшено.

“Цей список змін є коригуванням Ірелії, яке змістить частину її сили з пізньої гри на ранню та середню. Ми покращуємо її ранню та середню гру, роблячи масштабування її пасивного вміння від 1 до 18 рівня, і збалансовуємо це підсилення зменшенням поблажливості Сплеску леза у пізній стадії гри.”

Базові характеристики

  • Приріст сили атаки: 4 ⇒ 3.5.
Icon

Іонійський запал

Пасивне вміння

  • Швидкість атаки: 7.5/13.75/20% (рівні 1/7/13) ⇒ 7.5-25% (рівні 1-18).
Icon

Межа авангарду

Ультимативне вміння

  • Час відновлення Сплеску леза: 0.5/1.5/2.5 ⇒ 0.5/1/1.5 секунд.
Icon

Джакс

Час відновлення Е на початку збільшено.

“У цьому оновленні ми дещо послаблюємо його Е, щоб зменшити потужний (та дратівливий) потенціал Джакса до дуелей і раннього контролю хвиль міньйонів.”

Icon

Зустрічний удар

E – Вміння

  • Час відновлення: 15/13.5/12/10.5/9 ⇒ 17/15/13/11/9 секунд.
Icon

Джейс

Шкоду Q в гарматній формі збільшено.

“Наразі Джейс має певні складнощі, і хоча його менш поширена форма ближнього бою останнім часом отримала велику популярність, настав час підвищити шкоду від його основного вміння – дальнього удару Q.”

Icon

Шоковий заряд

Q – Вміння

  • Фізична шкода: 55/110/165/220/275/330 (+120% бонусної сили атаки) ⇒ 60/115/170/225/280/335 (+125% бонусної сили атаки).
Icon

Кіндред

Бонусну швидкість атаки Q зменшено, шкоду зменшено.

“Кіндред досить добре показують себе на більш високих рівнях майстерності, але їм потрібне послаблення; ми звертаємо увагу на їхню ранню бойову міць, щоб гарантувати, що в лісі у них буде не так багато можливостей перемагати в ранніх сутичках та інвейдах.”

Icon

Танець стріл

Q – Вміння

  • Бонусна швидкість атаки: 35% ⇒ 30%.
  • Магічна шкода: 40/65/90/115/140 (+75% бонусної сили атаки) ⇒ 40/65/90/115/140 (+65% бонусної сили атаки).
Icon

Ліллія

Зцілення пасивного вміння від додаткових уражень чемпіонів зменшено. Шкоду E зменшено.

“Ліллія перевершує всіх зі своїм новим улюбленим предметом, Рунічним попелом, та його покращеннями. Оскільки нам подобається, як ці предмети впливають на гру в цілому, ми забираємо частину сили у Ліллії безпосередньо. Ми звертаємо увагу на її найкращі сценарії розвитку подій, коли вона кайтить і зцілюється від цілої команди одночасно, намагаючись при цьому зберегти її ранню зачистку і дуелі 1v1.”

Icon

Гілка наповнена мріями

Пасивне вміння

  • Ефективність зцілення від чемпіонів: 100% за першого, зменшено до 33% за кожного наступного чемпіона ⇒ 100% за першого, зменшено до 15% за кожного наступного чемпіона.
Icon

Вихрова насінина

E – Вміння

  • Шкода: 70/95/120/145/170 (+60% сили вмінь) ⇒ 60/85/110/135/160 (+50% сили вмінь).
Icon

Міліо

Шкоду пасивного вміння зменшено. Час відновлення Q зменшено, дальність збільшено, тепер відшкодовується половина вартості мани при влучанні у ворога. Дальність повторної активації W збільшено, тому тепер рух відбувається повільніше при переслідуванні віддалених цілей. Міцність щита Е відкориговано.

“У поточному стані Міліо має непропорційно багато сили, щоб агресувати на ранній стадії, особливо коли він накладає на себе щит і біжить автоатакувати. З цими змінами ми зменшуємо потужність цієї стратегії і натомість заохочуємо його шукати можливості атакувати супротивників за допомогою Q (замість того, щоб використовувати його лише як інструмент втечі, коли атакують його самого).”

Icon

Палаючий

Пасивне вміння

  • Шкода: 15% від сили атаки союзника, потім 15-50 (залежно від рівня) (+20% від сили вмінь Міліо) шкоди від горіння протягом 1.5 секунд ⇒ 7/11/15% (рівні 1/6/9) від сили атаки союзника, потім 10-50 (залежно від рівня) (+20% від сили вмінь Міліо) шкоди від горіння протягом 1.5 секунд.
Icon

Супер мега вогняний удар

Q – Вміння

  • Час відновлення: 12 ⇒ 10 секунд.
  • Дальність: 1000 ⇒ 1200.
  • Нове: Влучання Супер мега вогняним ударом по щонайменше одному ворожому чемпіону відшкодовує 50% його витрат мани.
Icon

Затишне багаття

W – Вміння

  • Радіус повторного використання вміння: 700 ⇒ 3000 одиниць.
  • Нове: Затишне багаття рухається повільніше в сторону цілей, які знаходяться на дистанції у більше ніж 2500 одиниць від Міліо.
Icon

Теплі обійми

E – Вміння

  • Міцність щита: 60/90/120/150/180 (30% сили вмінь) ⇒ 45/75/105/135/165 (+45% сили вмінь).
Icon

Нідалі

Шкоду W зменшено. Шкоду E зменшено, масштабування сили атаки збільшено.

“Нідалі – одна з найскладніших чемпіонок, а це означає, що її відсоток перемог на рівнях нижче Майстра завжди занижений. Тим не менш, зараз вона занадто сильна, тому ми зменшуємо шкоду в її формі пуми. Нам також цікаво подивитися, як буде виглядати Нідалі через силу атаки, тому ми значно збільшили деякі масштабування сили атаки для сміливих гравців, які хочуть спробувати цю альтернативну збірку.”

Icon

Стрибок

W – Вміння

  • Магічна Шкода: 60/110/160/210 (+30% сили вмінь) ⇒ 55/100/145/190 (+50% бонусної сили атаки) (+30% сили вмінь).
Icon

Розмах

E – Вміння

  • Магічна шкода: 80/140/200/260 (+40% бонусної сили атаки) (+45% сили вмінь) ⇒ 70/130/190/250 (+70% бонусної сили атаки) (+40% сили вмінь).
Icon

Рамбл

Базову шкоду Q зменшено, модифікатор шкоди по міньйонах скориговано, покращено логіку останнього удару по міньйонах.

“Протягом усього цього спліту Рамбл був одним з кращих чемпіонів на просцені, тож настав час послабити його там, де він має найменше контргри: вміння, яке проходить крізь міньйонів, не може промахнутися і не має постійних витрат ресурсів. Ми сподіваємося, що його опоненти відчують, що фаза ранньої гри на лінії є набагато більш інтерактивною, ніж та, що за замовчуванням належить Рамблу.”

Icon

Вогнеплюй

Q – Вміння

  • Загальна магічна шкода: 125/140/155/170/185 (+110% сили вмінь) (+ 6/7/8/9/10% від максимального здоров’я цілі) ⇒ 80/105/130/155/180 (+110% сили вмінь) (+ 6/7/8/9/10% від максимального здоров’я цілі).
  • Модифікатор шкоди по міньйонам: 55/60/65/70/75% ⇒ 70% на всіх рівнях вміння.
  • Видалено: Вогнеплюй більше не перешкоджає смерті міньйонів від інших міньйонів, якщо вони повинні були вмирати від наступної порції шкоди Вогнеплюя.
  • Нове: Вогнеплюй тепер робить 1 додаткову порцію шкоди (за умови достатньої тривалості вміння), якщо вона повинна вбивати міньйона.
Icon

Сіон

Шкоду W збільшено.

“Наразі Сіон трохи слабкий, тому ми хотіли б підняти його до рівня деяких сильніших танків верхньої лінії. Ми зробимо це, збільшивши його ранню шкоду, коли він стикається з іншими героями на верхній лінії.”

Icon

Горнило душ

W – Вміння

  • Магічна шкода: 40/65/90/115/140 (+10/11/12/13/14% від максимального здоров’я цілі) ⇒ 40/65/90/115/140 (+14% від максимального здоров’я цілі).
Icon

Смолдер

Базову шкоду Q збільшено.

“Ми хочемо трохи вирівняти силу Смолдера протягом гри, а його рання гра зараз не така запальна, як ми планували. У цьому оновленні ми додаємо Смолдеру додаткову вогневу міць під час гри на лінії, щоб він міг бути трохи більш запеклим драконом.”

Icon

Супер палюче дихання

Q – Вміння

  • Шкода: 15/25/35/45/55 (+100% сили атаки) (+15% сили вмінь) ⇒ 20/30/40/50/60 (+100% сили атаки ) (+15% сили вмінь).
Icon

Трістана

Базову ману збільшено. Додано вартість мани вміння Q, швидкість атаки зменшено. Витрати мани W зменшено.

“Трістана повністю обігнала всіх на просцені на середній лінії, а також стала занадто сильною в одиночній грі. У цьому оновленні ми плануємо вирівняти її переваги на середній лінії, збільшивши вартість мани для вмінь, які вона спамить, щоб перемагати там. Збільшення базової мани дає їй перший Швидкий вогонь безкоштовно, а Ракетний стрибок стане дешевший, щоб гарантувати, що вона все ще зможе здійснити свою мрію з ресетами.”

Базові характеристики

  • Базова мана: 250 ⇒ 300.
Icon

Швидкий вогонь

Q – Вміння

  • Витрати мани: 0 ⇒ 50.
  • Швидкість атаки: 65/80/95/110/125% ⇒ 50/65/80/95/110%.
Icon

Ракетний стрибок

W – Вміння

  • Витрати мани: 60 ⇒ 50.
Icon

Зед

Шкоду Q збільшено. Зменшення часу відновлення E за кожне влучання в супротивника збільшено.

“Останнім часом Зед застряг у тіні (і не в хорошому сенсі), тому ми хочемо дати йому трохи більше переваги в ранній грі, загостривши його сюрікен і надавши йому трохи більше сили комбо з його E.”

Icon

Гострий сюрікен

Q – Вміння

  • Шкода: 70/105/140/175/210 (+110% бонусної сили атаки) ⇒ 80/115/150/185/220 (+110% бонусної сили атаки).
Icon

Тіньовий розріз

E – Вміння

  • Зменшення часу відновлення за влучання по ворожому чемпіону: 2 ⇒ 3 секунди.
Icon

Зайра

Шкоду рослин на пасивному вмінні відкориговано, бонусну шкоду монстрам на ранній стадії зменшено.

“Наразі Зайра випереджає своїх конкурентів як у лісі, так і на позиції підтримки, тому ми підрізаємо її шкоду від рослин. Ми трохи компенсуємо це в масштабуванні сили вмінь, щоб підштовхнути її до предметів, орієнтованих на силу вмінь, таких як Смертельний капелюх, і скоротити досить великий розрив між Ліандрі та Смолоскипом чорного вогню.”

Icon

Сад шипів

Пасивне вміння

  • Шкода від рослин: 16-84 (залежно від рівня) (+18% сили вмінь) ⇒ 15-75 (залежно від рівня) (+20% сили вмінь).
  • Бонусна шкода монстрам: 60-100 (залежно від рівня) ⇒ 50-100 (залежно від рівня).
  • Спливаюче вікно та відображення часу відновлення вміння були оновлені, щоб краще співпадати з часом появи насіння.

Предмети

Icon

Вармогів обладунок

Warmog’s armor

“Чемпіони підтримки купують Вармоґ першими і досягають порогу бонусного здоров’я завдяки комбінації квестового предмета підтримки (200 здоров’я), осколка руни з масштабуванням здоров’я, а іноді й Заростання (Overgrowth). 1000 хп від Вармоґа + 200 хп від предмету підтримки + руни – це занадто легкий спосіб досягти вимоги у 1300 бонусного здоров’я, і ми б хотіли, щоб гравці підтримки не поспішали з цим предметом і не розблоковували його пасивне вміння в такий спосіб.”

  • Вимоги до кількості здоров’я Вармоґа: 1300 ⇒ 1500 бонусного здоров’я.

Руни

Icon

Поглинання життя

Absorb Life

“Ми планували, що “Поглинання життя” в першу чергу буде спрямоване на відновлення здоров’я в кінці гри, але зараз воно полегшує фазу гри на лінії своєю надто великою регенерацією. Тому ми зменшуємо ранній рівень зцілення на цілих 50%, з деякою компенсацією за рахунок збільшення потужності в пізній період гри.”

  • Зцілення: 2-20 (лінійне масштабування) ⇒ 1-23 (відповідно до прогресії базових характеристик) ( Примітка: Це послаблення на рівнях 1-12 та підсилення на рівнях 13-18.).

Арена

Чемпіони на Арені

Підсилення чемпіонів

Icon

Гекарим

  • Загальний коефіцієнт сили вмінь W: 80% ⇒ 120%.
  • Коефіцієнт сили вмінь R: 100% ⇒ 130%.
Icon

Ірелія

  • Коефіцієнт сили вмінь E: 80% ⇒ 100%.
  • Коефіцієнт сили вмінь R: 70% ⇒ 100%.
Icon

Іверн

  • Час відновлення Q: 16/15/14/13/12 ⇒ 14/13/12/11/10 секунд.
  • Магічна шкода E: 60/75/90/105/120 (+ 70% сили вмінь) ⇒ 70/90/110/130/150 (+ 80% сили вмінь).
Icon

Кеннен

  • Коефіцієнт сили атаки W:: 80/90/100/110/120% бонусної сили атаки ⇒ 110/120/130/140/150% бонусної сили атаки.
Icon

Коґ’Мав

  • Коефіцієнт сили вмінь E:: 90% ⇒ 100%.
  • Мінімальна шкода R від сили вмінь:: 45% ⇒ 55%
Icon

Ніко

  • Магічна шкода W: 40/75/110/145/180 (+ 60% сили вмінь) ⇒ 70/105/140/175/210 (+ 70% сили вмінь).
Icon

Нідалі

  • Коефіцієнт сили атаки Е в формі пуми: 80% бонусної сили атаки ⇒ 100% бонусної сили атаки.
Icon

Оріанна

  • Приріст здоров’я: 110 ⇒ 125.
  • Коефіцієнт сили вмінь пасивного вміння: 15% ⇒ 25%.
  • Час відновлення R: 110/95/80 ⇒ 60/50/40 секунд.
Icon

Пантеон

  • Коефіцієнт сили вмінь W: 1.5% за 100 сили вмінь ⇒ 2% за 100 сили вмінь.
  • Коефіцієнт сили вмінь R в точці удару: 100% ⇒ 150%.
Icon

Треш

  • Час відновлення Q: 19/16.5/14/11.5/9 ⇒ 11/10.5/10/9.5/9 секунд.
  • Магічна шкода Q: 100/150/200/250/300 (+ 120% сили вмінь) ⇒ 100/150/200/250/300 (+ 130% сили вмінь).
  • Магічна шкода E: 75/120/165/210/255 (+ 70%  сили вмінь) ⇒ 75/120/165/210/255 (+ 90% сили вмінь).
Icon

Твіч

  • Приріст здоров’я: 80 ⇒ 104.
  • Фізична шкода E за заряд: 15/20/25/30/35 (+ 35% бонусної сили атаки) ⇒ 15/20/25/30/35 (+ 40% бонусної сили атаки).
  • Бонусна сила атаки R: 30/40/50 ⇒ 30/45/60.

Послаблення чемпіонів

Icon

Алістар

  • Час відновлення Q: 14/13/12/11/10 ⇒ 17/16/15/14/13.
  • Зменшення шкоди від R: 55/65/75% ⇒ 50/60/70%.
Icon

Бренд

  • Магічна шкода W: 75/120/165/210/255 (+ 60% сили вмінь) ⇒ 70/110/150/190/230 (+ 50% сили вмінь).
  • Магічна шкода R за влучання: 100/175/250 (+ 25%  сили вмінь) ⇒ 100/150/200 (+ 20% сили вмінь).
Icon

Ґарен

  • Тривалість знемовлення Q: 1.5 ⇒ 1 секунд.
Icon

Майстер Йі

  • Бонусна чиста шкода E:: 20/25/30/35/40 (+ 30% бонусної сили атаки) ⇒ 20/25/30/35/40 (+ 20% бонусної сили атаки).
Icon

Наафірі

  • Коефіцієнт гончі зграї: 6% бонусної сили атаки ⇒ 5% бонусної сили атаки.
  • Початкова фізична шкода Q: 45/57.5/70/82.5/95 (+ 25% бонусної сили атаки) ⇒ 35/45/55/65/75 (+ 20% бонусної сили атаки).
  • Коефіцієнт сили вмінь кровотечі Q: 100% бонусної сили атаки ⇒ 80% бонусної сили атаки.
Icon

Пайк

  • Збережена шкода біля одного ворога: 60% ⇒ 30%.
  • Збережена шкода біля декількох ворогів: 120% ⇒ 60%.
Icon

Шако

  • Коефіцієнт сили вмінь W: 12% ⇒ 8%.
  • Коефіцієнт сили вмінь W по одній цілі: 18% ⇒ 14%.
  • Магічна шкода E: 70/95/120/145/170 (+ 80% бонусної сили атаки) (+ 60% сили вмінь) ⇒ 70/95/120/145/170 (+ 80% бонусної сили атаки) (+ 50% сили вмінь).
Icon

Свейн

  • Зцілення R за секунду: 10/20/30 (+ 18% сили вмінь) ⇒ 10/15/20 (+ 18% сили вмінь).
  • Шкода R за секунду: 20/30/40 (+ 10% сили вмінь) ⇒ 15/20/25 (+ 10% сили вмінь).
Icon

Йорик/h4>
  • Масштабування сили атаки ґулів: 20% сили атаки ⇒ 15% сили атаки.
  • Зцілення Q: 10-68 (+ 4/5/6/7/8% втраченого здоров’я) ⇒ 10-68 (+ 3/4/5/6/7% втраченого здоров’я).

Icon

Зед

  • Фізична шкода Q: 80/120/160/200/240 (+ 115% бонусної сили атаки) ⇒ 70/110/150/180/210 (+ 110% бонусної сили атаки).

Зміни балансу Ауґментацій

Підсилення

Feel the Burn | Відчуй горіння
  • Час відновлення: 60 ⇒ 40 секунд

Phenomenal Evi | Феноменальне зло
  • Сила вмінь за заряд: 1 ⇒ 2

Snowball Fight! | Битва сніжками!
  • Перезарядка: 15 ⇒ 8 секунд

Послаблення

The Brutalizer | Бруталізатор
  • Летальність: 10 ⇒ 5

Предмети на Арені

Послаблення предметів

Icon

Сутінковий клинок Драктарра

Duskblade of Draktharr

  • Сила атаки: 55 ⇒ 50.
  • Летальність: 22 ⇒ 20.
Icon

Кам’яний обладунок Ґарґульї

Gargoyle’s Stoneplate

  • Броня: 75 ⇒ 65.
  • Спротив магії: 75 ⇒ 65.
Icon

Кіготь Скритня

Prowler’s Claw

  • Сила атаки: 65 ⇒ 60.
  • Летальність: 22 ⇒ 20.

Виправлення помилок Арени

  • Виправлено помилку, через яку шкода та зцілення від демонічного вознесіння Свейна (R) обчислювалися неправильно
  • Виправлено помилку, через яку “Дар потопельників” (P) Пайка обчислював накопичену шкоду некоректно, коли поруч із ним перебувало кілька ворогів
  • Виправлено помилку, через яку незламна воля (R) Алістара давала надмірне зменшення шкоди
  • Виправлено помилку, через яку Сховище щитів (W) Пантеона завдавало менше шкоди, ніж передбачалося
  • Виправлено помилку, через яку вміння Слиз порожнечі (E) Коґ’Мава завдавав меншої шкоди, ніж передбачалося
  • Виправлено помилку, через яку вміння Шкіра(E) Треша завдавало менше шкоди, ніж передбачалося
  • Виправлено помилку, коли підказка Кігтя Скритня відображала неточну інформацію
  • Виправлено помилку, коли підказка Сутінкового клинка Драктарра відображала неточну інформацію
  • Виправлено помилку з часом відновлення Заточки Статикка
  • Виправлено помилку, коли Cпектральну шаблю було використано Лі Сіном у фазі підготовки, і вона залишала його в бойовому стані.
  • Виправлено помилку, коли кількість щита Великого Мозку збільшувалася за допомогою Майстра Двоїстості під час фази підготовки
  • Виправлено помилку з використанням старих імен Викликачів для гравців з найвищим рейтингом на арені на вкладці Ранг
  • Виправлено помилку, коли тяжкі рани від Відчуй горіння не давали зменшеного зцілення
  • Виправлено помилку, коли на звукову хвилю Лі Сіна (Q1) не впливала ауґментація Вправний снайпер
  • Виправлено помилку, коли пасивне вміння Жорстокість спрацьовувала кілька разів для певних ефектів укорінення
  • Виправлено помилку, коли Ланцюги Анафеми давали надлишкову знижену шкоду, отриману від ворога
  • Виправлено помилку, коли активна Бойова пісня Шурелії давала неправильну кількість швидкості руху
  • Виправлено помилку з непрацюючим трекером Медальйону Залізних Соларі
  • Виправлено помилку з непрацюючим трекером Термінусу
  • Виправлено помилку з непрацюючим трекером Жорстокості
  • Виправлено помилку, коли карта ковадла Пекельної сокири відображала неправильну інформацію
  • Виправлено помилку, коли Слава в смерті (P)Сіона залишалася активною на етапі планування
  • Виправлена помилка, коли Нормальний бумеранг завдавав смертельної шкоди чемпіону, який відроджується за допомогою Матрьошки
  • Виправлено баг, коли чемпіони вилітали з карти, коли були підкинуті перед тим, як використати гекс-ворота
  • Виправлено помилку з відображенням підказок Буйства (Q) і Руйнівного ривку (E) Гекарима
  • Виправлено помилку, коли “Твоя доля”(монетка) Пайка не можна було використовувати під час раундів купівлі предметів або вибору ауґментацій

ARAM

Вітаємо вас, ARAMери! У цьому оновленні ми звертаємося до чемпіонів, які стали сильнішими завдяки додатковим підсиленням.

Ми продовжимо стежити за Лулу, оскільки вона по-різному поводиться на різних рівнях майстерності. Крім того, ми виправили підказку для всіх стартових предметів, яка помилково позначила їх як легендарні. Стартові предмети більше не класифікуються як легендарні, тому сміливо купуйте їх, коли у вас є Орнн в команді.

Ще одне зауваження: ми також працюємо над виправленням помилки з перевиборами героїв. Дякуємо за вашу постійну підтримку і до зустрічі на мосту!

Послаблення

  • Лулу: Щити: 105% ⇒ 100%; Шкода, що наноситься: 105% ⇒ 100%
  • Треш: Шкода, що отримується: 100% ⇒ 105%
  • Вієґо: Шкода, що отримується: 95% ⇒ 100%
  • Зері: Шкода, що отримується: 90% ⇒ 100%

Виправлення помилок

  • Оновлені підказки для всіх стартових предметів і видалено “Цей предмет вважається легендарним”.

Турнір Clash – Кубок Демасії

Наш наступний турнір Clash, Кубок Демасії, стартує вже цими вихідними!

  • Початок реєстрації: 15 липня об 11:00 (за місцевим часом)
  • Дати проведення турніру: 20 та 21 липня (~4-7 вечора за місцевим часом, залежить від регіону)

Якщо у вас виникли запитання або ви шукаєте повний розклад Clash 2024, обов’язково перевірте сторінку з питаннями щодо Clash тут!

Ротація Міфічної Крамниці

“Ми повернулися з черговим великим анонсом для майбутніх ротацій крамниці. Ми охопимо все, що стосується ротації до оновлення 14.20. Після цього ми зробимо ще одне (невелике) оновлення, щоб завершити рік. Уху!”

Прибувають у Крамницю
  • Престижна Лицар Затемнення Сенна – 150 ME
  • Престижний DRX Аатрокс – 150 ME
  • Престижний Піротехнікеса Вейн – 200 ME
  • Престижний Ґалантний Бренд – 150 ME

Залишають Крамницю
  • Престижна Катаріна з Двору Фей
  • Престижна True Damage Сенна
  • Престижна Відважний Фенікс Зайя
  • Престижна Ковен Ле Блан

Оновлення 14.16
  • Престижний Чорнильна Тінь Ясуо – 125 ME
  • Престижна K/DA ALL OUT Кай’Са – 150 ME
  • Престижна Місячний Звір Фіора – 150 ME
  • Престижна True Damage Кіяна – 200 ME
  • Престижний Переможець Worlds Джейс – 125 ME

Оновлення 14.18
  • Престижна Зоряна Захисниця Сорака – 150 ME
  • Престижний Опівдений Талон – 150 ME
  • Престижний Дракон Обсидіану Сетт – 150 ME
  • Престижна K/DA Акалі – 200 ME
  • Попелястий Лицар Пайк – 125 ME
  • Гекстек Енні – 125 ME
  • Неприборканий Кристал Наутилус – 100 ME
  • Неприборканий Кристал Наутилус кольорова схема (Fractured) – 40 ME
  • Попелястий Лицар Пайк кольорова схема (Emberwoken) – 40 ME
  • Примітка: Неприборканий Кристал Наутилус також матиме емоцію за 25 МЕ, але на момент написання змін цього оновлення її ще не назвали. Очікуйте подальших новин ближче до відповідного оновлення.

Оновлення 14.20
  • Престижна Зламаний Ковенант Міс Фортуна – 150 ME
  • Престижний Боєць Душі Шако – 125 ME
  • Престижна Геройський меч Рівен – 200 ME
  • Престижна Джинкс із Загону “Anima” – 150 ME

Налаштування зменшення черги

Останнім часом ми помітили, що все більше гравців зловживають кнопкою відмови, щоб маніпулювати тим, в які ігри вони потраплять, з недобрими намірами. Ми вважаємо, що іноді варто покинути чергу, щоб поїсти або сходити до вбиральні , але багаторазові відмови створюють труднощі для дев’яти інших гравців, які намагаються потрапити в свої ігри. Через це ми зробимо необхідну кількість відмов, що спричиняє штрафні санкції, менш поблажливою. У нас є ще кілька планів, але вони ще не зовсім готові.

  • Кількість відхилених черг, необхідних для спрацювання блокування: 4 ⇒ 2 відмови
  • Попередження, що наступна відхилена черга призведе до блокування: 3 ⇒ 1 відхилень

Швидка гра

Правила капітуляції у Швидкій грі добре справляються з тим, щоб гравці не застрягали в однобоких іграх. Однак ми виявили, що навіть ігри закінчуються трохи раніше, ніж нам хотілося б, тому ми трохи збільшили час капітуляції, сподіваючись, що більше команд витримають і дограють, які вже закінчуються.

[c] Ми також працюємо над змінами в системі рейтингових обмежень, щоб допомогти вирішити проблеми, спричинені гравцями, які використовують Швидку гру для швидкого завершення необхідних ігор. Хоча в цьому оновленні немає жодних змін, ми хотіли б повідомити вам, що це питання перебуває в полі нашої уваги.

  • 70% поріг для капітуляції (зазвичай 4/5) тепер доступний з 15 хвилини замість 10 хвилини.
  • 50% поріг для капітуляції (зазвичай 3/5) тепер доступний з 25 хвилини замість 20 хвилини.

Виправлення помилок та зміни якості життя.

  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що джерело шкоди від вбивства за допомогою Заточки Статикка показувалося як чемпіон, який забезпечив вбивство, а не як чемпіон, який придбав цей предмет.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що автоатаки з пасивним вмінням Аатрокса не викликали ефекти предметів/автоатак, якщо атака вбивала ціль.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Кістяний гарпун (Q) Пайка притягував ворогів до поточного положення Пайка, а не туди, де він був, коли використовував вміння.
  • Виправлено помилку, через яку підсилені атаки (W) Джакса іноді не працювали по вежам.
  • Виправлено помилку, через яку Звукова хвиля Лі Сіна (Q) виявляла поблизу ворожі тотеми і пастки.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що звукові ефекти Небезпечної гри (W) Акшана неправильно відтворювалися, коли він завдавав шкоди супротивникам.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Джейс не ставав обличчям до цілі після використання Грозового удару (E).
  • Виправлено помилку, через яку Картус, Коґ’Мау та Сіон не могли віддавати команди руху після того, як закінчувався їхній пасивний стан зомбі.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що надана летальність Можливістю, отримана в одній формі під час зміни форми, залишалася невизначено довго, поки пасивне вміння не відновиться і воно не буде застосовано повторно.
  • Виправлено помилку, через яку руна “Знос” все ще завдавала шкоди невразливим вежам у тренувальному інструменті.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що W Юмі та E Релл могли бути використані на невидимих союзників.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Арі створювала “клон” ворога, якщо його було вбито в Тумані війни, після виявлення тіла ворога.
  • Виправлено помилку, яка призводила до активації пасивки Злоякісності, коли Заморожена гробниця(R) Ліссандри була заблокована щитом від заклинань.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що звукові ефекти атаки Джакса бувли відсутній після кожної другої атаки при атаці структур.
  • Виправлено помилку, яка призводила до перенаправлення Часу Куль(R) Міс Фортуни , якщо в неї потрапляла Шивана, під час Приземлення дракона(R), якщо на МФ був щит від заклинань.
  • Виправлено помилку, коли замість наземних візуальних ефектів вміння На Біс(R) Серафіни було видно фонові текстури з Царства смерті (R) Мордекайзера.
  • Виправлено помилку, коли звуковий ефект глузування Зоряної Вартової Зайї (Ctrl+2) звучав голосніше, ніж передбачалося.
  • Виправлено помилку, коли клон “Дзеркального відображення” (пасивне вміння) Дух Лісу Ле Блан втрачав звукові ефекти під час своєї смерті.

Образи і кольорові схеми


Кольорові схеми

Переклад

Митя “mytylovyj” Сєрков, Олександр “TerraSlyga” Крупський, Кононьчук ”Yojuk1010” Сергій, Богдан “МальЗахар Беркут” Івасик

Редактура

Анастасія “Cpillyvilly” Бекетова, Богдан “МальзахарБеркут” Івасик

Оформлення

Євген “EugineOwl” Киян